Problem z ORANGE

#1 26-03-2018 19:07:14

Kubus721
Senior
25-04-2013
564

Witam, mam problem z orange, zamówiłem przez internet dwa sprzęty, dostałem tylko jeden bo jak to pożniej stwierdzili że musze wpłacić jakiś depozyt aby otrzymać drugi sprzęt gdzię wczęsniej nie było o tym mowy  a rozmawiałem z 3 konsultantami podczas składania zamówienia i nikt mi nic nie powiedział...
złożyłem reklamacje kjtórą oczysiście odrzucili... powiedzieli ze moge odesłać sprzet i ponownie zlożyć zamówienie ale ja tego sprzętu juz uzywam...

Gdzię mogę się zgłośić?
Możecie cos podpowiedzieć?

Ostatnio edytowany przez Kubus721 (26-03-2018 19:09:10)

 

#2 26-03-2018 19:18:57

RobertS75
Senior
Lokalizacja: cała Polska, UK, Norwegia itd.
30-08-2013
758

wypowiedz umowę i po sprawie, zamów usługę jeszcze raz i zaznacz, że albo ze sprzętem albo wcale

 

#3 26-03-2018 19:35:40

Kubus721
Senior
25-04-2013
564
RobertS75 napisał/a:

wypowiedz umowę i po sprawie, zamów usługę jeszcze raz i zaznacz, że albo ze sprzętem albo wcale

NIe chcem wypowiadać umowy Robert, bo mam kilka usług połączonych u nich... Chciał bym powalczyć o ten drugi sprzet bo to ich problem że mnie nie powiadomili o tym depozycie i wydaje mi sie ze powinni dać bez depozytu ... tylko że nie chcą...
Gdzie mogę pojść? do rzecznika praw konsumenta?

 

#4 26-03-2018 21:09:12

RobertS75
Senior
Lokalizacja: cała Polska, UK, Norwegia itd.
30-08-2013
758

Nie byłem w takiej sytuacji, ale jak nie jestem zadowolony to rezygnuję (zawsze jest na to czas) i to działa. Wypowiadasz i wnioskujesz jeszcze raz na JASNO określonych warunkach.
Możesz pójść i pisać gdziekolwiek. Wytłumaczą się jakimś zapisem regulaminu albo, że generujesz zbyt wysokie ryzyko i taką będziesz miał odpowiedz... bo nie jesteś pewien tylko coś Ci się wydaje.

 
Sprawdź podobne wątki:

© 2009 - 2019 KredytForum.pl | Regulamin Kontakt

Forum kredytowe pomaga osobom zadłużonym.

Nasze serwisy
ForumPrawne.orgPoradaPrawna.pl