Zasady korzystania z forum

Postanowienia ogólne

1. Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio: -Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum. -Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników. -Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika. -Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej). -IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci. -Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.

2. Korzystanie z forum jest bezpłatne dla użytkowników poszukujących porady, pomocy i innych informacji związanych tematyką forum.

Bezpłatne jest również udzielanie porad w których nie widnieją dane kontaktowe osób udzielającej porady.

Pośrednictwo finansowe prowadzone na forum jest płatne. Użytkownicy, którzy chcą na forum zostawiać swoje dane do kontaktu zobowiązani są do podpisania umowy. Chęć podpisania umowy można zgłaszać bezpośrednio u administratora forum.

Posty użytkownika reklamującego swoje usługi bez wcześniejszego kontaktu z administratorem i podpisania umowy o świadczenie usług reklamowych będą usuwane lub edytowane.

Posty

3. Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik. Pośrednicy i doradcy mający podpisane umowy z forum mogą dodawać swoje oferty pod postami innych użytkowników. Zabronione jest tworzenie postów nie zawierających indywidualnej oferty dla użytkowników poszukujących produktów finansowych. Posty takie będą usuwane.

Szczegóły tworzenia postów płatnych uregulowane są w umowie cywilno-prawnej jak i w zakładce ,,Reklama”.

Zabronione jest tworzenie ofert bez pokrycia - w razie zweryfikowania, iż oferta posiada znamiona oferty, która jest niemożliwa do zrealizowania administrator ma prawo do zerwania umowy reklamowej.

Pozostałe nieuregulowane kwestie dotyczące reklamowania i doradztwa prowadzonego na forum rozstrzyga administrator.

4. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści.

5. Użytkownik ma możliwość zmiany treści (edycji) w poście przez 20 minut od momentu jego umieszczenia na forum.

6. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, mające na celu jego obejście lub naruszające dobre obyczaje, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność lub zmierzające do naruszenia praw innych osób.

7. Zabronione jest prowadzenie zbędnych polemik, składających się m.in. z dużej ilości krótkich postów bez treści merytorycznej, odbiegających w sposób znaczący od głównego tematu, a także ostrych wypowiedzi i kłótni. Wszelkie tematy, których forma przyjmie charakter czatu internetowego lub luźnej pogawędki, a które mogą być kontynuowane drogą Prywatnych Wiadomości, komunikatorów internetowych lub e-maili będą zamykane, ewentualnie usuwane będą konkretne posty. Ocena tematu pod kątem niniejszego § pozostaje w rękach Administratorów i Moderatorów KredytForum.pl.

8. Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem 23.

9. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

10. Usuwania postów i tematów na forum dokonują Administratorzy i Moderatorzy. Użytkownik po upływie okresu przewidzianego w §5 nie może usunąć swojej wypowiedzi. Każda umieszczona treść może bowiem stanowić pomoc lub wskazówkę dla innych. Co do zasady żądanie ich usunięcia będą ignorowane.

Nazwy użytkownika (nicki)

11. Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

12. Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www.

13. Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §6 i §7.

Podpisy (sygnatury)

14. Zastosowanie do podpisów mają przepisy §6 i §7.

Emblematy (avatary)

15. Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 80x80 pikseli.

16. Dopuszczalne są jedynie pliki z roszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.

17. Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 6 kilobajtów.

18. Zastosowanie do emblematu mają również przepisy §6 i §7.

Sankcje

19. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego tematu oraz postu, który narusza regulamin forum albo netykietę.

20. Usunięciu lub modyfikacji mogą podlegać w szczególności posty: - nieczytelne pod względem stylistycznym, - napisane wyłącznie dużymi literami albo innym kolorem niż czarnym, - z rażącą ilością błędów ortograficznych, - nie wnoszące treści merytorycznych, - umieszczone "jeden pod drugim" przez tego samego nadawcę - powielane w różnych miejscach na forum - błędne pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa - będące formą ogłoszenia - łamiące 2 i/lub 3 punkt regulaminu.

21. Ocena czy powyższy regulamin został naruszony przez użytkownika w jakimkolwiek jego punkcie oraz w jakim stopniu zależy tylko i wyłącznie od Administratora i Moderatora forum. W takim przypadku użytkownik może otrzymać ostrzeżenie lub zostać usunięty z forum (ban). Usunięcie z forum nie musi być poprzedzone ostrzeżeniem.

22. Naruszające regulamin nicki podlegają zmianie przez Administratora. Naruszające regulamin podpisy i avatary ulegają zmianie bądź usunięciu przez Administratorów oraz Moderatorów.

23. W przypadku podejrzenia, że doszło do popełnienia przestępstwa o ewentualnym przestępstwie zostaną powiadomione organy ścigania. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

Postanowienia końcowe

24. Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.

25. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi sankcjami określonymi w niniejszym regulaminie.

26. Rejestracja i korzystanie z forum jest uzależnione od zaakceptowania postanowień niniejszego regulaminu.

27. Użytkownik ma prawo zgłosić zastrzeżenia (odwołanie) od decyzji Moderatora albo Administratora. Odwołania składa się do osoby, która wydała przedmiotową decyzję za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW) lub e-maila. Decyzja Moderatora lub Administratora, co do sposobu rozpatrzenia odwołania jest ostateczna.

--
Dane właściciela forum:

Nazwa firmy: Gloria Victis Jakub Wawrzyniak
Siedziba: 58-500 Jelenia Góra, ul. 1 Maja 27
NIP: 8522586055
REGON: 365839560
--

Polityka Prywatności dla domeny KredytForum.pl

Poniżej znajduje się informacja o danych osobistych pobieranych w momencie odwiedzin KredytForum. Nigdy nie sprzedajemy ani nie przekazujemy tych informacji innym podmiotom.

Pliki z logami

Tak jak większość innych witryn internetowych, zbieramy i wykorzystujemy dane zawarte w plikach logów. Informacje z plików logów zawierają Twój numer IP, nazwę sieciową komputera (host), Twojego dostawcę Internetu (na przykład TP SA, czy Dialog), przeglądarkę, z której korzystasz (na przykład Internet Explorer lub Mozilla Firefox), czas jaki spędzasz na stronie oraz które strony otwierasz, korzystając z naszego serwisu.

Pliki cookie i sygnalizatory WWW

Wyświetlamy pochodzące z zewnętrznych serwisów reklamy, aby utrzymać naszą stronę. Niektórzy z tych reklamodawców (np. Google poprzez program Google AdSense) mogą używać takich technologii jak pliki cookie, czy sygnalizatory WWW, co w momencie wyświetlania ich reklam na naszej stronie spowoduje przesłanie reklamodawcom informacji zawierających Twój adres IP, dostawcę Internetu, typ przeglądarki, z której korzystasz i w niektórych przypadkach informację o zainstalowaniu dodatku Flash. Na ogół jest to używane do wyświetlania użytkownikom reklam z ich okolicy lub dobierania reklam na podstawie stron, które odwiedzili wcześniej.

Pliki cookie DoubleClick DART

Ponadto możemy wykorzystywać pliki cookie DART, dla celów wyświetlania reklam przez system Google DoubleClick, który tworzy plik ciasteczka, kiedy odwiedzasz strony internetowe, używające systemu reklamowego DoubleClick (włączając w to niektóre reklamy Google AdSense). Ten plik cookie jest używany do prezentowania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań (”interest based targeting”). Reklamy dobierane będą na podstawie historii stron, które odwiedziłeś/aś. System DART wykorzystuje “informacje niepozwalające na identyfikację użytkownika”. NIE śledzi on informacji osobistych, jak Twoje imię, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, numer NIP, numery kont bankowych lub kart kredytowych. Możesz w każdej chwili wyłączyć ten system na tej stronie.

Możesz zdezaktywować lub całkowicie wyłączyć pliki cookies na naszych stronach lub stronach naszych reklamodawców w opcjach swojej przeglądarki internetowej lub wybierając odpowiednią opcję w programach typu firewall. Wyłączenie plików cookie może jednak spowodować niemożliwość pełnego wykorzystania opcji naszego serwisu.

© 2009 - 2017 KredytForum.pl | Regulamin Kontakt

Forum kredytowe pomaga osobom zadłużonym.

Nasze serwisy
ForumPrawne.orgPoradaPrawna.pl